המחלקה לתקשורת חזותית

יד שנייה

הקמפוס המקצועי, שבטי ישראל 22

תלמידי שנה ב' במחלקה לתקשורת חזותית מציגים עבודות שנוגעות במושג "יד שנייה". מתוך התייחסות לנושא הפסטיבל, "התקה", הסטודנטים מגיבים למוצרים ולאירועים מסחריים שעוברים מיד ליד ומשנים תפקיד, שימוש, ערך תרבותי וסנטימנטלי. כל סטודנט/ית לקח את הרעיון למקום אחר ויחד נוצרה חוויה של חנות יד שנייה רעיונית, אשר אפשר למצוא בה חולצות עם דימויי רורשך כהשלכות פסיכולוגיות על דימוי ומושג, טיפול במעבר של כסף דרך קופות צדקה, איסוף תרומות בגדים לילדים במצוקה, טיפול במודל היופי דרך שימוש בשיער וגוף, זיוף או אמת במותגי על ועוד.

מנחה: גיא גולדשטיין