English

על הפסטיבל

הבמה המרכזית

תערוכת חצרות

לוח זמנים

מפת הפסטיבל

אמנים

סדנאות

גלריית תמונות

צור קשר

צוות הפסטיבל

שותפים ונותני חסות

       

19a: רחוב הע"ח 15, החצר של משפחת משלי

TRAFO – המרכז לאמנות עכשווית בשטטין, פולין, מציג אמנות צעירה ממחוז שטטין.
אוצרת: קונסטנזה קליינר

אסופת וידיאו

אני אוהבת ליפול / מריה סטפניק
נפילה על במה ורגעים שבין מעידה לנגיעה במסלול הם המוטיב בעבודה. אלו רגעים מיוחדים מאד. הם מעוררים רגשות, מלעג ועד עדינות. לנפילה עצמה יש קונוטציה רצינית - בהיותה קשורה למפלה וכישלון.

ים השלווה / פאבל קולה
ים השלווה הוא הכינוי למרחבים המישוריים הנמצאים על צדו הנראה של הירח. זו גם אפשרות למצב מנטלי כאשר מה שחוּלק חוזר להיות שלם. בגרסה המקורית הקרנת הווידיאו לוותה בנגינה חיה על גונג טיבטי.

שטטין / ראפל בז'נה
התגשמות חלום, ובסופו של דבר כולם עוזבים את העיר ונשאר רק הטבע. זהו סיפור דמיוני על כיליונה של העיר עם מנה גדושה של הומור.

שלי הוא כאן / יוסטינה וורבל

טאטא (הליכה) / מיכל ז'וריס
צילום וידיאו בתקריב של אדם ההולך על החוף לכיוון המצלמה. בלופ הווידיאו רואים אותו לכוד בין שתי תנועות שיוצר הקו האלכסוני של הגלים ברקע, והחול שנסחף ברוח בקדמת הפריים. נדמה שהאיש מתקרב אל הצופה, אך למעשה הוא אינו מתקדם – נשאר לא מושג, חבוי, מסתורי. הקהל נשאר עם ציפייה לא ממומשת.

מתיחות שקטה / ברטוש נובאק
זהו סרט שנעשה בסווינוצ'י, עיר נמל לחופי הים הבלטי ולגונת שטטין, בצפון מערב פולין. זוהי עיר גרמנית לשעבר ששימשה בסיס ימי לצוללות במלחמת העולם השנייה. מאז שנת 2004, כשפולין הצטרפה לאיחוד האירופי, יכולים האנשים להתהלך בחופשיות לאורך החוף על אדמת פולין וגרמניה. הסרט מנתח קשרים תיירותיים, כלכליים וצבאיים בבית גידול אנושי מסוים שיש בו נמל, חוף וגבול.

מנה עיקרית / פני פבלובסקי
זהו אטיוד על שמלותיו של מיכל מרזבסקי שנעשה במיוחד עבור תצוגת האופנה של מרזבסקי בשבוע האופנה בברלין.

[חזרה לרשימת העבודות]

© 2013 Musrarara Mix 13 www.musraramix.co.il   •  Webdesign: Drei Wuensche Frei